Zwroty

W naszym e-sklepie masz prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży i zwrócić wszystkie zakupione produkty w ciągu 14 dni od momentu ich otrzymania.

W jaki sposób mogę zwrócić zakupione produkty?
1. Poinformuj nas o planowanym zwrocie drogą elektroniczną: e-sklep@develey.pl.
2. Otrzymasz od nas potwierdzenie otrzymania Twojej wiadomości drogą elektroniczną.
3. Starannie zapakuj zakupione u nas Produkty i odeślij je do naszego e-sklepu na adres:

Develey Polska Sp. z o.o.,
ul. Aleksandra Kotsisa 4,
03-307 Warszawa,
z dopiskiem: ,,zwrot e-sklep”.

4. Nie zapomnij dołączyć do przesyłki kopii dowodu sprzedaży (zdjęcie lub kopia ksero) – usprawni proces dokonania szybkiego zwrotu.
5. Klient odstępujący od umowy sprzedaży dokonuje zwrotu produktów na własny koszt.
6. Zwrócimy Ci wszystkie dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty Dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanych przez Ciebie Produktów.
7. Wszystkie płatności, w tym koszty Dostawy są zwracane w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności podczas składania Zamówienia. Jeśli dokonano płatności za pobraniem, pieniądze zostaną zwrócone na podany przez Ciebie numer rachunku bankowego w Formularzu Odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Przy płatności kartą poprzez przelewy24 zwrot jest wykonywany na tą samą kartę, z której dokonano płatności.
Formularz Odstąpienia od Umowy Sprzedaży znajdziesz tutaj: Formularz

Szczegółowe zasady zwrotów zakupionych produktów określa: Regulamin sklepu internetowego